9.1 op basis van 7296 beoordelingen

FAQ

Wij helpen je graag verder !

Onderstaande vragen worden vaak gesteld. Staat je vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op.

Makkelijk en gegarandeerd opzeggen

welke organisatie zoek je?

16.571 opzeggingen afgelopen 30 dagen - 4.421.562 opzeggingen in totaal

Makkelijk en gegarandeerd opzeggen

welke organisatie zoek je?

16.571 opzeggingen afgelopen 30 dagen - 4.421.562 opzeggingen in totaal

Makkelijk en gegarandeerd opzeggen

welke organisatie zoek je?

16.571 opzeggingen afgelopen 30 dagen - 4.421.562 opzeggingen in totaal

1. Zoek de organisatie die je wilt opzeggen via de zoekbalk.

2. Genereer de opzegbrief met de vereiste informatie en geef eventueel een datum op waarop de opzegging moet in gaan. De handtekening wordt automatisch gegenereerd op basis van de opgegeven naam. Deze kun je wijzigen door te klikken op het potloodje bij de handtekening.

3. Als de organisatie een ID vereist dan bieden wij een eenvoudig systeem waarmee je snel en veilig een foto van jouw ID in slechts 2 klikken kunt toevoegen!

4. Vervolgens kies je ervoor om de brief gratis te downloaden of kies je voor onze betaalde opzegservice met opzeggarantie.

Als de organisatie die je wilt opzeggen niet kan worden gevonden, dan kun je rechtstreeks contact met ons opnemen via het contact formulier. Wij zullen de organisatie direct voor je toevoegen aan onze database, zodat je deze online kunt opzeggen.

Wanneer je jouw naam opgeeft, dan genereren wij automatisch een handtekening. Deze handtekening wordt door de ontvangende organisatie geaccepteerd, daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Wil je toch zelf een handtekening toevoegen? Dat kan. Klik op het potlood-icoontje in de brief en je kunt zelf een handtekening plaatsen. Met een muis is dit wat lastig, maar op een mobiele telefoon is dit heel gemakkelijk!

Een handtekening wordt automatisch aangemaakt. In overeenstemming met Verordening (EU) nr. 910/2014 van het Europees Parlement en de Raad van 23 juli 2014 betreffende elektronische identificatie en vertrouwensdiensten voor elektronische transacties in de interne markt en tot intrekking van Richtlijn 1999/93/EG, heeft een elektronische handtekening dezelfde juridische waarde als een handgeschreven handtekening.

Wij nemen jouw privacy zeer serieus! Dit betekent dat wij jouw gegevens alleen gebruiken om een opzegbrief te genereren en de opzegging te regelen. Wij bewaren jouw gegevens alleen voor ondersteunende doeleinden. Na 6 maanden worden al jouw gegevens verwijderd en kunnen wij alleen aan de hand van het unieke ID van de opzegbrief achterhalen wanneer en hoe deze door de betreffende organisatie is ontvangen.

Heb je aangegeven dat we je af en toe een bericht mogen sturen over het onderwerp opzegging? Dan zorgen we ervoor dat je altijd eenvoudig kunt aangeven wanneer hiermee je wilt stoppen.

Met onze opzeggarantie garanderen wij dat de opzegging door ons geregeld wordt. Er zijn een paar voorwaarden; zo moeten de gegevens kloppen en moet er geannuleerd kunnen worden (geen doorlopende contractduur en geen betalingsachterstand). Is aan de voorwaarden voldaan? Dan garanderen wij jouw opzegging.

Wanneer er discussie ontstaat over de opzegging dan gaat ons team voor jouw aan de slag. Wij nemen contact op met de betreffende organisatie om de opzegging correct te laten verwerken. Als een organisatie niet meewerkt, vragen wij onze advocaat om eerst een formele brief te sturen en bij geen reactie een procedure te starten.

Wordt een opzegging nog steeds niet goed verwerkt? Dan vergoeden wij de kosten tot een bedrag van 100 euro.

Ja, je kunt dit zelf doen door een brief te schrijven of persoonlijk contact op te nemen met de betreffende organisatie. Wij bieden alle benodigde informatie om zelf een opzegging te doen. Wij verstrekken alle informatie die nodig is om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie in kwestie. Wanneer je zelf jouw opzegging regelt, dan kunnen wij daar uiteraard geen opzeggarantie op geven.

Onze betaalde service is voor degenen die gaan voor gemak en zekerheid. Wij streven ernaar om onze opzegservice zo goedkoop mogelijk te houden en hopelijk lukt het ons in de toekomst om de service zelfs helemaal gratis te maken.

Overeenkomstig Verordening (EU) nr. 910/2014 van het Europees Parlement en de Raad van 23 juli 2014 betreffende elektronische identificatie en vertrouwensdiensten voor elektronische transacties in de interne markt en tot intrekking van Richtlijn 1999/93/EG, heeft een elektronische handtekening dezelfde juridische waarde als een handgeschreven handtekening.

Daarom moet de elektronische handtekening worden aanvaard door de organisatie die wordt opgezegd.

Als je gebruik maakt van onze verzendservice met opzeggarantie, voegen wij een uniek nummer toe aan de opzegbrief. Zo kunnen wij de opzegging altijd terugvinden, ook als jouw gegevens uit onze database zijn verwijderd.

Je ontvangt altijd een kopie van de opzegbrief die wij naar de organisatie sturen. Het unieke ID staat onderaan deze opzegbrief.

Jazeker. Zodra de opzegbrief door ons is verzonden, ontvang je van ons een bevestiging.

Hebben wij de opzegbrief aangetekend verzonden? Dan ontvang je van ons ook een track & trace link, waarmee de zending kan worden gevolgd.

Het is mogelijk dat de bevestigingsmail in de spamfolder terecht is gekomen. Is dit niet het geval, neem dan gerust contact met ons op via het het contactformulier onderaan de pagina.

Aangetekende brieven worden elke maandagmiddag verstuurd. Zodra wij de track & trace code hebben ontvangen, sturen wij een bevestiging. In deze bevestiging vindt je ook een link waarmee de verzending kan worden gevolgd.

Hou er rekening mee dat de organisatie de opzegging niet onmiddellijk zal verwerken. Organisaties hebben tot 30 dagen de tijd om dit te doen. Uiteraard geldt voor de opzegdatum de datum van de ontvangst van de opzegging.

Geregistreerde e-mails worden direct verzonden. Op verzoek kunnen wij een bevestiging van verzending en bezorging verstrekken.

Hou er rekening mee dat het tot 30 dagen kan duren voordat je een bevestiging van de opzegging ontvangt van de betreffende organisatie.

Heb je na 30 dagen nog niets gehoord? Neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier.

Bij twijfel over de afhandeling van de opzegging raden wij aan om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie. Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier onderaan de pagina. Wij helpen je graag!

Zodra wij de opzegging hebben ontvangen, kan de opzegbrief niet meer worden gewijzigd. Zo garanderen wij dat de gegevens van de opzegbrief nooit meer kunnen veranderen. Neem contact met ons op als de opzegbrief moet worden aangepast. Wij zullen dan het betaalde bedrag terugstorten, waarna je een nieuwe opzegbrief kunt aanmaken.

Als het nummer door ons gevraagd wordt voor het genereren van de opzegging met opzeggarantie, dan is het klantnummer echt nodig. Wij vragen alleen de noodzakelijke informatie. Als het nummer niet wordt toegevoegd, dan kunnen wij de opzegging niet garanderen.

Wat jammer dat je een klacht hebt over onze opzegservice. Wij willen graag horen hoe wij onze service kunnen verbeteren. Neem contact met ons op via het contactformulier onderaan de pagina om jouw klacht door te geven. Wij zullen direct in behandeling nemen.

Categorieën

  • Loterij
  • Goede doel
  • Verzekering
  • Fitness
  • Krant & Tijdschrift

Direct online opzeggen

welke organisatie zoek je?

16.571 opzeggingen afgelopen 30 dagen - 4.421.562 opzeggingen in totaal

Direct online opzeggen

welke organisatie zoek je?

16.571 opzeggingen afgelopen 30 dagen - 4.421.562 opzeggingen in totaal

Direct online opzeggen

welke organisatie zoek je?

16.571 opzeggingen afgelopen 30 dagen - 4.421.562 opzeggingen in totaal

GreenOnline BV Gebruiksvoorwaarden

9.1 op basis van 7296 beoordelingen

Kiyoh